Ben je marktleider en zie je nog maar weinig kansen om door te groeien binnen de Nederlandse markt? Of richt jij je volledig op het buitenland? Dan is een internationale campagne een voor de hand liggende keuze. Voordat je deze stap kunt maken dien je rekening te houden met verschillende factoren. Hoe ga je de buitenlandse markt benaderen? Welke onderdelen ga je gebruiken om jouw doelgroep te bereiken?

Je website is een krachtig middel om jouw (toekomstige) klanten in het buitenland te bereiken! Wij leggen je graag uit waar je op moet letten als je jouw webpagina’s wilt laten vertalen.

Webpagina vertalen: Waar dien je op te letten?

Je website bestaat uit diverse webpagina’s. Tijdens het vertalen van je webpagina krijg je te maken met een aantal belangrijke onderdelen waar je wellicht op het eerste moment niet direct aan denkt. Je webpagina vertalen lijkt misschien een eenvoudige klus, echter gaan onze professionele vertalers nog een stap verder. Wij letten niet alleen op een 100% correcte vertaling door een native speaker, maar wij letten bij jouw webpagina’s ook op de SEO en conversiegerichtheid.

Waarom is SEO zo belangrijk voor het vertalen van je webpagina?

webpagina vertalen

SEO staat voor zoekmachine-optimalisatie. Pak je de inrichting van jouw webpagina goed aan dan vergroot je jouw kansen om beter vindbaar te worden binnen de buitenlandse markt. Onze vertalers zijn niet enkel gespecialiseerd in het correct overbrengen van de boodschap zonder spelfouten, maar hebben ook kennis van de laatste SEO-technieken om jouw webpagina beter vindbaar te laten worden in het buitenland.

Geïnteresseerd? Wij helpen jou graag met het vertalen van je webpagina’s voor een optimale vindbaarheid. Dankzij een doordachte aanpak gecombineerd met zorgvuldigheid zorgen wij dat jouw bedrijf zich op de juiste manier profileert in het buitenland. Wil je graag meer informatie ontvangen over hoe wij jouw website verbeteren? Bekijk dan ook eens onze SEO-pagina met aanvullende informatie!

Waarom is conversiegerichtheid zo belangrijk voor het vertalen van je webpagina?

Jouw uiteindelijke doel is dat een klant contact opneemt via de website. De manier waarop jij communiceert via de website is van essentieel belang om jouw klant te overtuigen. Begrijp je de doelgroep, de cultuur en communiceer je jouw boodschap op de juiste manier? Dit zijn allemaal  belangrijke elementen die gaan bepalen of bezoekers contact met jouw bedrijf opnemen.

Wil je graag meer informatie over het conversiegericht een website laten vertalen? Bekijk dan ook eens de aanvullende informatie.

Waarom kiezen voor Vertaalbureau Perfect?

Een website kan op verschillende manieren gebouwd zijn. Je maakt gebruik van een contentmanagementsysteem, zoals WordPress of Drupal, of beschikt over een website met een aantal statische webpagina’s. Onze professionele vertalers zijn niet enkel native speakers, maar hebben ook ervaring met de meeste systemen en type bestanden.

Wil je graag een prijsindicatie ontvangen? Bereken dan zelf jouw prijs voor het vertalen van een webpagina!

Gerelateerde blogs

26 maart 2019

Header Blog VBP model

Css background-position
50% 30%
image
Inmiddels is het alweer vijf jaar geleden dat wij het collectief ondernemerschap voor het eerst in de praktijk hebben gebracht. We hebben er destijds zelfs een eigen model voor in het leven geroepen: het VBP-model. Wat dit betekent? Ten eerste dat...
13 maart 2019
Tijdens een internationale campagne draagt de content in een specifieke landtaal bij aan het succes van jouw website. Het vertalen van je website is namelijk één van de gemakkelijkste methodes voor meer online bezoekers. Verzeker jezelf van...