Onderstaande is geldig tot en met 31 december 2022 en de voorwaarden veranderen steeds. Kijk dus daarom goed op de site van de overheid naar de huidige voorwaarden.

Ben je een mkb-ondernemer die zakendoet in het buitenland en zijn jouw internationale activiteiten geraakt door de corona-crisis? Dan heeft Vertaalbureau Perfect goed nieuws! De Nederlandse overheid heeft speciaal voor de internationale ondernemers, die getroffen zijn door de pandemie, een subsidie samengesteld in de vorm van een Kickstartvoucher. Hierdoor profiteer je nu van tot en met 50% korting op het inhuren van een vertaaladviseur bij Vertaalbureau Perfect.

Ben je van plan om de marktpositie in het buitenland te herstellen of te verbeteren? Vraag dan geheel vrijblijvend de Kickstartvoucher aan via de onderstaande vier stappen. Liever eerst contact met ons? Dat kan! We kijken graag mee hoe je kan profiteren van de korting bij onze professionele vertaaldiensten.

Extra voordeel voor internationale ondernemers

De Covid-19 crisis heeft een groot effect op de internationale handel. Veel ondernemers zijn hard getroffen door de huidige crisis. Om mkb-ondernemers met internationale ambities een steuntje in de rug te bieden, ontvangen zij van Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) een zogenaamde Kickstartvoucher. Internationale ondernemers kunnen hiermee korting krijgen op het inhuren van een externe adviseur (met een maximum van € 2500 exclusief btw).

Met de Kickstartvoucher kun je gebruik maken van de vertaaldiensten van Vertaalbureau Perfect. Zo wordt het met behulp van onze vertaalexperts mogelijk om de internationale activiteiten te herpakken. Hierdoor profiteer je met tot en met 50% korting van onze vertaaldiensten en bouw je aan een sterke marktpositie in het buitenland.

Kickstartvoucher aanvragen in 4 stappen

Het aanvragen van de Kickstartvoucher gaat in vier eenvoudige stappen:

  1. Allereerst is het belangrijk te controleren of je in aanmerking komt voor de subsidie. Alleen Nederlandse mkb-ondernemers, waarbij de internationale activiteiten zijn geraakt door de coronacrisis, komen in aanmerking voor de Kickstartvoucher. Met de mkb-toets wordt inzichtelijk of jouw onderneming telt als mkb-onderneming.
  2. De volgende stap is om contact met ons op te nemen. Je ontvangt van ons een offerte waarin staat vermeld welke diensten wij leveren en tegen welke kosten. Daarnaast krijg je van ons het cv van de desbetreffende adviseur. Beide documenten zijn nodig om de aanvraag te voltooien. Het is belangrijk dat je binnen 1 maand, nadat de offerte is ontvangen, de kickstartvoucher aanvraagt bij het RVO.
  3. Vraag je de Kickstartvoucher aan vanuit Nederland, dan heb je een zogenaamde eHerkenning nodig. Heb je deze nog niet? Dan kan je een eHerkenning aanvragen via de website. Houd rekening met de aanschaftijd (1 tot 5 werkdagen).
  4. Tot slot vraag je de Kickstartvoucher aan via de website van het RVO. Zorg dat je zowel de offerte als het cv van de desbetreffende adviseur bij de hand hebt.

Na het voltooien van de aanvraag

Nadat de aanvraag voor een Kickstartvoucher is voltooid, ontvang je binnen 13 weken een beslissing op de aanvraag. In de tussentijd kun je alvast aan de slag gaan met onze vertaaladviseur. Als de aanvraag is goedgekeurd, ontvang je de Kickstartvoucher die 6 maanden geldig is. Wanneer de dienstverlening is afgerond, kun je de Kickstartvoucher overdragen aan ons zodat wij deze kunnen verzilveren bij het RVO. Inmiddels hebben wij al meerdere Kickstartvouchers succesvol mogen verzilveren voor onze mkb-ondernemers.

Let op: Wees er snel bij!

Voor de subsidiepot, waaronder de Kickstartvoucher valt, is een budget vastgesteld. We raden daarom aan om zo snel mogelijk deze Kickstartvoucher aan te vragen voordat het niet meer mogelijk is. Wil je gebruik maken van de Kickstartvoucher bij Vertaalbureau Perfect? Neem dan contact op met een van onze specialisten. We denken graag met je mee!

© Copyright 2024 - Vertaalbureau Perfect B.V.