Betekenisvol ondernemen bij Vertaalbureau Perfect

Wij voorzien onze klanten niet alleen van uitstekende vertalingen, maar willen de wereld tegelijkertijd een stukje mooier maken. Dit doen we door onze dienstverlening goed te laten aansluiten bij de behoeften van onze klanten en door betekenisvol te ondernemen. Door de inzet van in-house (talen)kennis en slimme ICT-toepassingen zijn we in staat de klant zo snel en efficiënt mogelijk te bedienen en de kwaliteit van onze vertalingen te waarborgen. Economische afwegingen zijn voor ons niet allesbepalend. Onze waarden en het handvest voor betekenisvol ondernemen geven ons hierbij richting. Wij houden een focus op maatschappelijke winst door gewetensvol te handelen. Hiermee willen we een zo groot mogelijke positieve impact hebben op onze klanten, medewerkers en omgeving.

Zelfsturende teams

Medewerkers die het dichtst bij de klant staan, nemen in onze ogen de beste beslissingen. Iedereen heeft de ruimte en de vrijheid om zijn ideeën en talenten te gebruiken. Dit geeft meer voldoening, creëert waarde en komt dus de resultaten ten goede.

Vrijheid en transparantie

Binnen Vertaalbureau Perfect richten we ons op het toevoegen van waarde. Daarom werken wij niet met vaste werktijden en bieden wij de mogelijkheid om flexibel en ook thuis te werken. Alle (financiële) gegevens zijn transparant, zodat we kunnen meedenken en elkaar feedback kunnen geven.

Winstdeling en duurzaamheid

Economische overwegingen zijn niet de doorslaggevende factor in onze organisatie. Om bij te dragen aan onze missie en waarden, gebruiken wij 20% van onze winst voor een collectieve winstdeling en duurzame doeleinden.

Onze kernwaarden

kernwaarden 1 plezier en balans

Plezier en balans

Happy people!

Plezier uit werk én toegevoegde waarde voor de klant kunnen samen gaan. Daarom streven wij naar harmonie tussen welzijn en welvaart en passen we de uitgangspunten van de betekeniseconomie toe. We geven mensen de ruimte om zichzelf te zijn en creëren balans tussen autonomie en verbondenheid.

kernwaarden 2 aandacht

Aandacht

Voor taal en de klant

Voor de klant van betekenis kunnen zijn vanuit onze kernwaarden. Door aandachtig te luisteren, vragen te stellen en open te staan voor ideeën, komen wij samen met de klant tot de beste oplossing. Een divers team omvat vele talenten. Door het inzetten van onze talenten en (vertaal)ervaring, willen we zo de verwachting van de klant overtreffen.

kernwaarden 3 vertrouwen

Vertrouwen

Schept samenwerking en vrijheid

Vertrouwen is de basis voor samenwerking, vrijheid en openheid. Als je elkaar vertrouwt is er ruimte voor feedback, waardoor je van elkaar kunt leren. Nieuwe inzichten moedigen we aan. Mede daarom is informatie openbaar, zoals financiële cijfers. Zo kunnen we elkaar beter begrijpen en ontstaan er nieuwe inzichten.

kernwaarden 4 gezonde groei

Gezonde groei

Persoonlijk en bedrijfsbreed

Wanneer je focust op het verder ontwikkelen van talenten, creëer je persoonlijke groei. Als je deze talenten kunt inzetten en anderen hiermee verder kunt helpen, geeft dat voldoening. Wij ondersteunen elkaar hierbij. We geloven alleen in gezonde bedrijfsgroei met een focus op de lange termijn. Dit betekent dat bedrijfsgroei niet ten koste mag gaan van de klanttevredenheid en onze waarden.

B the Change - een globale beweging Vertaalbureau Perfect

B the Change - een globale beweging

Wij denken dat de B Corp-beweging een goed voorbeeld is van hoe globalisering een positieve bijdrage kan leveren. Sinds 2021 zijn wij officieel een B Corp. B Corps streven naar een wereldwijde cultuurverandering om succes in het bedrijfsleven opnieuw te definiëren en een duurzame economie te creëren. Wij dragen daar graag aan bij.

Sv G Connect

Sam van Gentevoort
Teamcoach Strategy

Ik geloof dat organisaties meer impact kunnen maken als ze in harmonie zijn met hun omgeving en zichzelf. B Corp helpt ons hierop te reflecteren en waar nodig actie te ondernemen.

Wat is een B Corp?

Om een B Corp te worden dient een uitgebreide audit behaald te worden op het gebied van bedrijfsvoering, milieu, medewerkers, klanten en community. Wereldwijd zijn er ruim 3600 B Corps in meer dan 65 landen. Voorbeelden zijn Patagonia, Ben & Jerry's, The Body Shop, Dopper en Triodos Bank. Met de B Corp status laat een bedrijf zien commerciële, sociale en duurzame doeleinden succesvol te kunnen combineren. Door niet alleen winst, maar ook de mens en milieu voorop te zetten. “Using business as a force for good".

wereldbol bcorp vertaalbureau

Voor deze organisaties creëren wij internationale betekenis

axon healthcare
Universiteit leiden vertaalbureau perfect
rijksmuseum Vertaalbureau Perfect
young capital Vertaalbureau Perfect
UMC Vertaalbureau Perfect
universiteit twente Vertaalbureau Perfect

Draagt jouw organisatie actief bij aan een betere wereld?

Wij geven je graag een internationaal steuntje in de rug!

Vertaalbureau Perfect wil organisaties die actief bijdragen aan een betere leefwereld graag helpen om sneller meer internationale impact te creëren. Non-profitorganisaties en organisaties die op een andere manier bijdragen aan maatschappelijke of ecologische verandering, ontvangen daarom standaard 5% korting op onze vertaaldiensten.

Benieuwd of jouw organisatie in aanmerking komt voor 5% korting?

Neem contact op
© Copyright 2024 - Vertaalbureau Perfect B.V.