Vertaalbureau Perfect is voor het derde jaar op rij een FD Gazelle. Dat werd bekendgemaakt tijdens de uitreiking van FD Gazellen Awards 2016.

Het professionele vertaalbureau met meerdere vestigingen in Nederland heeft voor het derde jaar op rij een FD Gazellen Award gewonnen. Volgens de organisatie van de FD Gazellen Awards, het Financieel Dagblad, is het bedrijf wederom één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Dit was in 2014 en 2015 ook al het geval.

De feestelijke ceremonie en uitreiking was gistermiddag in de Stadsschouwburg in Deventer.

FD Gazellen Awards 2016

Vertaalbureau Perfect bestaat nu ruim negen jaar en heeft vanaf het begin de focus gehad op duurzame groei die overeenkomt met de kernwaarden van het bedrijf. Deze groei werd vorig jaar ook al bevestigd met het voor het tweede jaar op rij behoren tot de Deloitte Fast50 ranking (plaats 48). Jaarlijks wordt deze ranking met de vijftig snelst groeiende technoligiebedrijven van Nederland bekendgemaakt op de website van Deloitte. De selectie voor deze ranking vindt plaats op basis van de procentuele omzetgroei over de afgelopen vijf jaar.  In 2014 behoorden wij tot de top 15 snelst groeiende technologiebedrijven van Nederland met een 12e plek in de Fast50-ranking.

Wat zijn de FD Gazellen Awards?

Het Financieel Dagblad reikt elk jaar de FD Gazellen Awards uit aan de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Met als voorwaarde dat dit 'gezonde groei' is. Bedrijven die zich FD Gazelle mogen noemen worden door het dagblad gezien als de ‘groeibriljanten van het Nederlandse bedrijfsleven’. In totaal mochten 617 bedrijven zich dit jaar een FD Gazelle noemen.

Wij, Vertaalbureau Perfect, willen graag al onze klanten, partners en medewerkers bedanken die deze jaarlijkse groei mogelijk hebben gemaakt. Zonder hen hadden wij deze mooie prestatie waarschijnlijk niet behaald.

Gerelateerde blogs

28 januari 2019
Je merkidentiteit is één van de belangrijkste onderdelen binnen jouw organisatie. Met je merkidentiteit bepaal je hoe jij je organisatie vertegenwoordigt naar de buitenwereld, waaronder je doelen, eigenschappen en je passies. Je merkidentiteit kan...
15 januari 2019
Het mobiele gebruik in Nederland blijft toenemen. Dankzij technologische ontwikkelingen zoeken steeds meer mensen informatie via de mobiele telefoon in plaats van via een desktop of laptop. De keuze voor het gebruik van een mobiele telefoon is te...